Hivatalok, hatóságok

Település:
Budapest, 1. kerület


I. kerületi Kormányablak (Okmányiroda)


1013 Budapest, Attila út 12., Telefon: 1818 (0-24 órában), Folyamatban lévő ügyek: +36 (1) 795-7774, (1) 795-7776

Osztályvezető Arnóczki Attila
Cím 1013 Budapest, Attila út 12.
E-mail Információ, tájékoztatás kérése: 1818@1818.hu 
Folyamatban lévő ügyek:kormanyablak@01kh.bfkh.gov.hu

Telefon Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás (0-24 órában) : 1818,
Külföldről: + 36 (1) 550-1858
Folyamatban lévő ügyek: +36 (1) 795-7774, (1) 795-7776
Fax Információ, tájékoztatás kérés: +36 (1) 550-1819
Folyamatban lévő ügyek: +36 (1) 237-4810
Chat Chat indítása 1818
Illetékesség országos
Nyitvatartás Hétfő: 7:00 ‒ 17:00
Kedd: 8:00 ‒ 16:00
Szerda: 12:00 ‒ 20:00
Csütörtök: 8:00 ‒ 16:00
Péntek: 8:00 – 14:00
Illetékfizetés bankkártyával ügyintézőnél / készpénzben közeli postán
WiFi  

VIRTUÁLIS KORMÁNYABLAK-TÚRA
az információk alatt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülésének érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.

A sorszámhúzás az ügyfélfogadási idő vége előtt 30 perccel befejeződik.

Megértésüket köszönjük!

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a sorszámkiadás a nyitvatartási idő vége előtt 30 perccel befejeződik. Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy 2019. április 25-től az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Külföldről: +36 (1) 550-1858

 

ÁLTALÁNOS OKMÁNYIRODAI FELADATOK:

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése
  • járművek forgalomból történő kivonása
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés
  • a közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatokban bekövetkezett változások bejegyzésére irányuló ügyintézés
  • négykerekű segédmotoros kerékpárra S illetve R betűjellel kezdődő rendszámtáblával kapcsolatos eljárások
  • a "P" és "Z" betűjelű ideiglenes rendszámtáblákkal kapcsolatos ügyintézés
  • a "sárga" különleges rendszámtáblájú, közúti közlekedési szolgáltatást végző jármű üzemeltetési jellegével, annak változásával, az üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés
  • "E" és "M" betűjelű rendszámok kiadása
  • környezetkímélő gépkocsira zöld alapszínű különleges rendszámtábla kiadása
  • kerékpárszállító eszközre szürke alapszínű különleges rendszámtábla kiadása
  • egyéni, egyedi rendszámok kiadása
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla, forgalmi engedély, törzskönyv pótlása
  • megrongálódott rendszámtábla, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje
  • származásellenőrzés iránti kérelmek átvétele
  • korlátozások, záradékok kezelése
  • mentességi nyilvántartásba vétel (díjmentes úthasználat nyilvántartásba vétel, azaz részleges díjmentesség)

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:

  • személyazonosító igazolvány ügyintézés
  • személyazonosító igazolvány ügyintézéshez kapcsolódóan lakcímigazolvány kiállítása
  • útlevél ügyintézés
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
  • nemzetközi vezetői engedélyek kiállítása
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje
  • parkolási igazolvány ügyintézés
  • ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlap igénylése (diákigazolványhoz)

Egyéb feladatok:

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból
  • adatletiltási kérelmek átvétele
  • Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások (RNY, RÉR, RKTA)

 

Forrás: kormanyablak.hu

 

 

 

 

 

HelyiVilága Magazin ajánló

További magazin cikkek »

 

Helyi látnivalók

További helyi látnivalók »

 

Helyi Programok / események

További helyi programok / események »

 

Helyi szolgáltatók

További helyi szolgáltatók »