Település:
Heves megye, Gyöngyös

Létrehozva:
2019-10-13 08:16:38


Gyöngyös-Mátra Turisztikai Közhasznú Egyesület

A Gyöngyös-Mátra Turisztikai Közhasznú Egyesület 2009-ben alakult, azzal a szándékkal, hogy a környék turizmusban érintett vállalkozásait összefogja, és a Mátrát a hazai turisztikai paletta méltó helyére emelje. Az egyesület sikeres pályázat után, a TDM (Turisztikai Desztináció Menedzsment) rendszer helyi szintjét látja el a térségben. Alapvető feladata a helyi értékek, turisztikai attrakciók összegyűjtése, és csomaggá alakítása. Jelenleg Benkő Béla menedzser vezette három fős munkaszervezet látja el az operatív feladatokat, melyek irányelveit egy 5 fős elnökség határozza meg, Kósa László elnök vezetésével. Elnökség tagjai: Dunai György Sándorné, Palik Tibor, Simon Péter, Ocela Tibor.

3200 Gyöngyös, Fő tér 10.

30-2197774 +36 30 952-2981

www.gyongyos-matra.hu kek_es@t-online.hu

A Gyöngyös-Mátra Turisztikai Közhasznú Egyesület 2009-ben alakult, azzal a szándékkal, hogy a környék turizmusban érintett vállalkozásait összefogja, és a Mátrát a hazai turisztikai paletta méltó helyére emelje. Az egyesület sikeres pályázat után, a TDM (Turisztikai Desztináció Menedzsment) rendszer helyi szintjét látja el a térségben. Alapvető feladata a helyi értékek, turisztikai attrakciók összegyűjtése, és csomaggá alakítása. Az egyesület jelenleg 52 tagot számlál, de bárki előtt nyitottak, aki az alapszabályt elfogadja, és egyetért céljaikkal. Az Egyesület céljai Az egymással összehangolt hazai turisztikai desztinációs menedzsment szervezeti rendszer részeként a turizmus egységes irányítórendszerének megteremtése Gyöngyös város és térségében Az Egyesület átfogó célja a turizmus versenyképességének növelése, a látogatók megelégedettségének, információkkal való ellátásának biztosítása illetve javítása. Gyöngyös és a mátrai egyéb települések idegenforgalmának fejlesztése, a desztinációban eltöltött vendégéjszakák számának növelése, az idegenforgalmi tevékenység szakmai színvonalának fejlesztése, az idegenforgalmat befolyásoló tényezőkkel kapcsolatos ismeretek fejlesztése és terjesztése, a turisztikában érdekelt vállalkozások, szolgáltatók tevékenységének összehangolása, támogatása, érdekképviselete, az önkormányzatok és az egyéb turisztikai szereplők tevékenységének összehangolása, működésük hatékonyságának növelése, hatékony és egységes turisztikai marketing stratégia kialakítása a turisztikában érintettek széleskörű bevonásával, valamint a turisztikai tervezés, termék- és vonzerőfejlesztés, minőség-és szolgáltatásfejlesztés és az innováció.

FORRÁS WIKIPÉDIA