Település:
Heves megye, Kisköre
Polgármesteri Hivatal

KISKÖRE VÁROS POLGÁRMESTERI HIVATALA
3384 Kisköre, Széchenyi út 24.
Telefon: (36) 358-311, (36) 558-020
Fax.: (36) 558-021
E-mail: titkarsag@kiskore.hu
2019. évi önkormányzati választás eredményei szerint az új képviselő testület
Polgármester: Magyar Csilla
Alpolgármester: Holló Gyula alpolgarmester@kiskore.hu 0630-3387507
Alpolgármesteri fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján
Képviselő-testület:
Németh Mihályné | 0630-975-77-21 |
Hajdú Zsolt | 0620-936-90-13 |
Kolozsvári Katalin | 0670-344-85-12 |
Csombok Gyuláné | 0630-523-08-84 |
Fejes Lőrinc | 0630-279-77-04 |
Képviselői fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján
Bizottságok összetétele:
Pénzügyi és Jogi Bizottság:
elnöke: Kolozsvári Katalin
tagjai: Németh Mihályné, Takács Attila
Humán Bizottság:
elnöke: Csombok Gyuláné
tagjai: Németh Mihályné, Antal-Bakó Beáta
Közbeszerzési Bizottság:
elnöke: Fejes Lőrinc
tagjai: Hajdú Zsolt, Pócs János
Szociális és Hatósági Iroda
Tóth Anna Mariann
Szociális és hatósági irodavezető
e-mail: munkaugy@kiskore.hu
- vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
- gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról.
- munkaügyi igazgatással kapcsolatos teljes körű feladatok ellátásáért felelős,
- kezeli a köztisztviselők személyi anyagait,
- kezeli a közalkalmazotti jogviszonyban és egyéb jogviszonyban lévő önkormányzati dolgozók személyi anyagát,
- elkészíti a munkaviszony létesítésével, előmenetellel, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
- figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
- megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
- nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.
- anyakönyvvezetői feladatok,
- vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet,
- közreműködik a házasságkötésnél és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésénél,
- intézi az anyakönyvi igazgatással összefüggő egyéb feladatokat,
- szükség szerint közreműködik a családi események társadalmi megünneplésében,
- lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
- közfoglalkoztatási programok tervezése,
- szakhatósági engedélyek kiadása,
- hirdetmények kifüggesztése.
Mezei László Jánosné
Munkaügyi/Igazgatási ügyintéző
e-mail: mezei.laszlone@kiskore.hu
- közfoglalkoztatási programok tervezése,
- közfoglalkoztatási bér-és közvetlen költség elszámolások elkészítése,
- elkészíti a munkaviszony létesítésével, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
- figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
- megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
- nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.
Piroska Dániel
szociális ügyintéző
e-mail: hagyatek@kiskore.hu
- kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási kérelmeket
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket a kiegészítő gyermekvédelmi kedvezmény vezeti erről a nyilvántartást, adatot szolgáltat a megfelelő szerv felé,
- hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet megállapítása,
- szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása
- ebek összeírása,
- méhészettel kapcsolatos feladatok ellátása,
- részt vesz a humán bizottság ülésein, melyről jegyzőkönyvet készít,
- fakivágással kapcsolatos engedélyek kiadása
- birtokvédelmi eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés
- lakossági bejelentésekkel kapcsolatos ügyek kivizsgálása
Besenyeiné Bagi Anita
igazgatási ügyintéző
e-mail: iktato@kiskore.hu
- feladata a napi posta átvétele, bontásra való előkészítése, napi iktatás iktatóprogram használatával,
- az érkezett ügyiratok ügyintézőknek való átadása,
- irattárazás, iratselejtezési feladatok ellátása, irattár kezelése,
- postázási feladatok elvégzése, postakönyv kezelése, hivatali telefonközpont kezelése.
- adó-érték bizonyítvány készítése,
- környezettanulmány, vagyonleltár elkészítése
- hagyatéki eljárással kapcsolatos teljes körű feladatellátás
- kereskedelmi tevékenység bejelentésének tudomásul vétele, igazolások kiadása
- Telephely nyilvántartás - Bejelentés- illetve telepengedély- köteles ipari tevékenységet végzők nyilvántartása
- Működési engedély nyilvántartás – Kereskedelmi tevékenységet folytatók nyilvántartása
- Piac nyilvántartás – Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartása
- Szálláshely nyilvántartás – Szálláshely-szolgáltatási tevékenységet nyújtók nyilvántartása
Hajdúné Győri Ágnes
településfejlesztési ügyintéző
e-mail: hajdune.gyori.agnes@kiskore.hu
- Figyelemmel kíséri a pályázati lehetőségeket,
- Közreműködik a projektek előkészítésében, ennek során adatot szolgáltat a projekt belső és külső résztvevői részére,
- Részt vesz a megvalósíthatósági tanulmányok és/vagy pályázati adatlapok, továbbá a kapcsolódó önkormányzati vagy bizottsági előterjesztések összeállításában,
- Erre irányuló külön kijelölés alapján ellátja egyes projektekben a projektmenedzseri feladatokat az önkormányzat projekt-szabályzatában foglaltak szerint,
- Részt vesz a beszerzési eljárások előkészítésében és lebonyolításában az önkormányzat vagy annak költségvetési szerve Ávr. 13.§ (2) bekezdése alapján kiadott beszerzési eljárásrendjében foglaltak szerint (különösen: ajánlattételi felhívások előkészítése, továbbítása, ajánlatok átvétele), közreműködik a beszerzési eljárás alapján
- Kijelölés alapján részt vesz az önkormányzat és az önkormányzat költségvetési szerveinek közbeszerzési eljárásaiban (technikai előkészítés, bírálóbizottság tagjaként történő eljárás)
- Összeállítja a projektfenntartási jelentéseket, figyelemmel kíséri a vonatkozó határidőket,
- Részt vesz a projektekkel összefüggő helyszíni szemléken,
- Elkészíti és vezeti a projektekkel kapcsolatos nyilvántartásokat,
- Kapcsolatot tart a települési civil szervezetekkel, közreműködik a civil szervezetek támogatásaival kapcsolatos eljárásokban.
Pénzügyi Iroda
Pallagi Lajosné
pénzügyi és műszaki irodavezető
e-mail: pallagi.lajosne@kiskore.hu
- vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
- felelős a szervezeti egység feladatkörébe tartozó, illetve esetenként kapott (jelentkező) feladatok, utasítások szakszerű, határidőre történő végrehajtásáért,
- a belső szabályzatokban foglaltak teljesítéséért.
- gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról.
- ÁFA bevallás,
Gulyás Erzsébet
pénzügyi ügyintéző
e-mail: gulyas.erzsebet@kiskore.hu
- pénzügyi ellenjegyzés,
- tevékenységét mindig a hatályos jogszabályok alapján végzi,
- részt vesz a kifizetésekben,
- a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően;
- NEAK szerződések naprakész vezetése,
- Előirányzatok módosításával kapcsolatos feladatok
- Napra készen ellátja az előirányzatok könyvelését, a gazdasági események könyvelését, a bérek könyvelését,
- Egyes pályázatok előkészítése, elszámolása
- Közreműködik az önkormányzati, illetve a hivatal szervezésében megrendezésre kerülő rendezvények előkészítésében, lebonyolításában
- Gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről.
- Ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat
Zsargóné Nagy Krisztina
adóügyi ügyintéző
e-mail: zsargone.n.krisztina@kiskore.hu
- adó-nyilvántartási feladatok,
- adóbehajtási feladatok,
- adó-megállapítási tevékenység,
- adóellenőrzés,
- az adókkal kapcsolatos tájékoztatás,
- az adók módjára kezelendő tartozások, díjak kezelése.
Hajdú Péterné
pénzügyi ügyintéző
e-mail: hajdu.peterne@kiskore.hu
- gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
- házi segítségnyújtással kapcsolatos kérelmek kiadása és befogadása,
- házi segítségnyújtással kapcsolatos megállapodások előkészítése,
- szociális étkeztetésre vonatkozó kérelmek kiadása és befogadása,
- szociális étkeztetésre vonatkozó megállapodások elkészítése,
- házi segítségnyújtással, valamint a szociális étkezéssel kapcsolatos adatszolgáltatások teljesítése.
- MÁK felé kötelező adatszolgáltatások
Szabó Kitti
pénztáros
e-mail: szabo.kitti@kiskore.hu
- kifizetés előtt alakilag és számszakilag ellenőrzi a készpénzes számlát,
- kitölti a bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat,
- érvényesíti a pénztári számlákat,
- elkészíti a pénztárjelentést, gondoskodik a készpénz biztonságos tárolásáról,
- betartja és betartatja a házipénztár és pénzkezelési szabályzatot;
- nyilvántartást vezet az intézményi étkezésekről, segélyekről, csatorna nyilvántartásról, a lakbérekről, fenntartott sírhelyekről, munkabérelőlegekről,
- gondoskodik a hátralékok beszedéséről,
- kezeli és vezeti a szigorú számadású nyomtatványokat
- mezőőrség kapcsolatos támogatások elszámolása
- települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása
- védőszemüveg nyilvántartása
- START közmunkaprogram elszámoláshoz kapcsolódó üzemanyag és egyéb dologi kiadások vezetése
Polgár Bettina
pénzügyi ügyintéző
e-mail: polgar.bettina@kiskore.hu
- köteles vezetni a hitelesített beérkező számlák nyilvántartását,
- Ellátja a kötelezettségvállalások nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat (szerződések, megrendelők stb.)
- Gondoskodik a kötelezettségvállalás dokumentumainak ASP rendszerbe történő rögzítéséről,
- Ellátja a számlák érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, nyilvántartásba veszi a végleges kötelezettségvállalásokat
- Gondoskodik a beérkezett számláknak az érintett teljesítésigazolásra jogosult részére történő átadásáról, ellenőrzi a teljesítésigazolás más módon történő teljesítését
- a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően;
- Gondoskodik a Magyar Államkincstárnál vezetett számlákról történő utalásáról.
- A projektek vonatkozásában – eltérő kijelölés hiányában – belső pénzügyi felelősként jár el az önkormányzat projektszabályzatában foglaltak szerint.
- nyilvántartást vezet a szállítói követelésekről,
- Reprezentáció nyilvántartása, vezetése,
- ÁFA bevalláshoz szükséges analitika elkészítése,
- Részt vesz a mérleg analitikák főkönyvekkel történő egyeztetési feladatainak elvégzésében.
Titkárság
Pócs Jánosné
igazgatási ügyintéző
e-mail: titkarsag@kiskore.hu
- Közreműködik a képviselő-testület és a bizottság összehívásában, meghívók és mellékletek sokszorosításában, postázásában. Feladta a jegyzőkönyvek és kivonatok elkészítése, kivonatok eljuttatása a felelősöknek, képviselő-testületi határozatok nyilvántartásának vezetése, önkormányzati rendeletek nyilvántartásának vezetése, leíró munka végzése a polgármester számára, titkársági feladatok elvégzése.
Forrás: https://kiskore.hu
HelyiVilága Magazin ajánló









Helyi látnivalók









Helyi Programok / események









További helyi programok / események »
Helyi szolgáltatók








